{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av carrella - 23 juni 2012 21:46

Våra mobizzar C:


Kommentera Hissa Eller Dissa??!


Carro: En xperia Mini Pro

Ella: En xperia x8 ( den är lagg så blir inte ledsen ifall ni dissar! )

          Bådas                             xperia x8                         Xperia mini Pro


      

Av carrella - 23 juni 2012 21:33

Nu ska vi berätta hur man gör en egen brevlåda av en låda utan lock!

En sån här    


      


Man börjar med att klistra fast papper på alla sidor pappret ska ha en fin färg.

Sen dekorerar du den. På framsidan kan du göra ett brev!

Klistra fast en vit fyrkant och rita svarta streck så som på bilden. :)

Vi har klistrat fast klisermärken på sidorna och det rekommenderas   


Slut på vårat tips!

Av carrella - 23 juni 2012 20:54

   

Det här är min katt Obbis han är såå söt gillar inte att mysa så mycket men rivs endå inte när man  gosar

med honom och han inte vill!♥ Älskarej!♥♥♥♥♥ // Ella

Av carrella - 23 juni 2012 20:28

Carro

Hej! Jag har bloggen med min släkting Ella. :)

Jag ska berätta om mig själv!

Både jag och Ella gillar musik och att sjunga. Varje år går vi på ett sångläger.

Där får vi dansa sjunga och spela in en låt i en riktig studio! :D

Faktiskt ska vi dit i morgon. Nu sitter jag hemma hos Ella och skriver. Det var i dag vi skapade bloggen.

Jag simmtränar varje vecka och jag tycker att det är kul! Jag går också på sång och piano varje vecka.

Min favoritfärg är rosa och min idol är Danny Saucedo! ♥   Ja... sen kommer jag inte på så mycket mer om mig...

// Carro ♥

 

Ella

Jag har blogen med min släkting Carro!♥

Jag går på friidrott de tränar jag 2 ggr i veckan.

Jag gillar att sjunga och har en popgrupp där får man sjunga och spela instrument!

Jag går också på sångpedagog.

Ni ser ju att jag ÄLSKAR blått!

Jag har en katt! som är supersöt kan lägga ut nån bild nån gång.

Min Idol är Rihanna favvo sång är love the way you lie.

Hej svejs ses snart igen!♥ // Ella

 

 

 

Syftet med Bloggen är att ni ska få se hur vårat liv ser ut och få bbra tips // Carrella!♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards