{ C a r r o -  E l l a }

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

Höstlov... Äntligen!

Av carrella - 25 oktober 2013 20:25

Heeej Alla läsare! ♡ 

Vad härligt det känns när sista veckan innan #höstlov et ÄNTLIGEN är slut. Vi hade 3 stora prov den här veckan. Jag är helt utpumpad...   

Nu ska jag bara ta det lungt hela lovet. 


Jag och Ella håller på med en Cover just nu. Vi kommer troligtvis lägga upp den på vårt youtubekonto: Carrella , när vi jobbat färdigt med den. Glöm inte att lyssna och prenumerera! c:  ( http://www.youtube.com/watch?v=_Sa08PVe6Vc )

 


Ha ett superbra höstlov och glöm inte att verkligen slappna av nuuu! ♫

kramar

//Carro 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrella - 15 november 2013 21:44

Hej! Nu flyttar vi till CARRELLA.DEVOTE.SE ! vi tyckte att bloggplatsen var bra grund att starta en blogg på då vi var nybörjare. Nu ser vi det här som en ny utmaning! Hoppas ni gillar vår Nya blogg. Det är där vi kommer blogga nu förtiden   ww...

Av carrella - 9 november 2013 16:21


Idag var jag och pappa nere vid FamilyHouse. Det är en klädaffär och där hade som victoria's secret så jag köpte Sheer Love. Anledningen att jag var på FamilyHouse va att jag skulle köpa en farsdagspresent till pappa eftersom det är farsdag i morgon....

Av carrella - 2 november 2013 20:35

Tjo! Idag har jag varit med Astrid.Vi var ute och fotade lite. Nu är jag på middag hos Ellen. Vi har sjungt singstar och haft allmänt kul. Jist nu sitter vi vid mobilerna och snart är det efterätt, Ben & Jerry // Ella ...

Av carrella - 2 november 2013 10:51

Igår var jag i stan och klippte mig. Jag slingade håret ljusare, klippte topparna och klippte lugg. [Bild] ...

Av carrella - 30 oktober 2013 18:13

Idag var jag på Ullared. Det var jättekul. Jag köpte lite saker till mitt rum, lite kläder och lite smink. Här kommer bilder på allt jag köpte! //Ella Kuddfodral+stoppning: 50 kr/st Lampfot+ lampskärm: 170kr Påslakan: 99kr Block: 5kr/st Pennor:...

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards