{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under juni 2013

Av carrella - 30 juni 2013 16:54

Hej!
Nu har vi äntligen kommit till Skara och det är mer än ett årsen vi skapade bloggen. I år är det fjärde året vi är på musiklägret och vi har längtat att komma hit sen förra året.Det kommer bilder och videos! Kram Carrella ♥

Av carrella - 29 juni 2013 22:18

Som ni ser har vi uppdaterat bloggen. Vi har ett rosa och blått tema. I morgon åker vi till sånglägret och där kommer det bilder och videos! ? // Carrella?

Av carrella - 9 juni 2013 18:40

Hejsan svejsan!

Igår var jag på RixFMfestivalen. Den var utanför A6 och David Lindgren,Anton Ewald,Behrang Miri,Miariam Bryant , Oscar Zia, Robin Stjernberg och Danny uppträdde. Danny och hans Dansare körde gangnamstyle mitt i en låt! Jag var där med Ellen och efter vi varit där sov vi över. Vi såg på en jätterolig fil som heter sleepover. Det är en tjejfilm och en komedifilm. Men här kommer lite bilder! Vi ses / Ella♥                                  

Av carrella - 4 juni 2013 17:10

Hej allihoppa! I går och idag har jag varit hemma från skolan för jag har varit sjuk. Jag vaknade tjugo i ett idag och sedan har jag synat med Stina hela dagen. Men ni får gärna ge tips på vad vi kan lägga ut för inlägg och så. Men vi ses! //Ella?

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards