{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under december 2012

Av carrella - 31 december 2012 13:11

Gott nytt år allihoppa!
Ikväll kommer Ellen och henes familj och vi ska ha skiiit rooligt?
I morgon blir man tonåring och familjen har hittat på något kul dom vägrar berätta.
Ja just nu sitter jag och lyssnar på musik ses//Ella?

Av carrella - 28 december 2012 10:50

Jag har verkligen ingenting att göraaa och det är sååå trööökigt!!!!
Om nu har något förslag vad jag kan göra skriv en kommentar? Alla förslag är välkomna! Ha det gött / Ellaa

Av carrella - 27 december 2012 14:04

Heeej alla läsare!!   

Carro här :) Nu är Lollo här och vi leker lite med min webcam x]


   


Haregött!


//Carro

Av carrella - 26 december 2012 23:09

HEEEJ! Hahah xD Här kommer lite videoklipp med Carro! ♥

 

Den första är när jag och min bästis dansar på skolavslutningen (i klassrummet)

Den andra är när jag åker lite skridskor utomhus.

Enjoy ☻



 



 

Av carrella - 26 december 2012 22:39

HEJ! Carro som skriver :'D

Tänkte  göra ett collage av min favorit artist Danny Saucedo!! 

Han är så himla snygg, söt och trendig! Jag är helt enkelt galen i honom. <333

 

Drömde en gång att jag fick träffa honom och umgås med honom. Jag kramade honom!! :-D

Önskar att du såg det här danny men det finns säkert 100 andra som jag, som är galna i dig. 

 

 

 

//Carro♥

Av carrella - 26 december 2012 19:32

Ja nu har det varut jul och jag fick många fina julklappar. Jag fick en bok, ett armband, en samsung galsxy s3, ett par örhängen, en snodd som när man sätter på sig den ser ut som man har satt upp håret i en metallsak och en vit typ päls elr nått? Hoppas ni haft en bra Jul!


//Ella??

Av carrella - 24 december 2012 23:12

God Jul och gott nytt år önskar Carrella!❤♥☺

Hoppas er Julafton har varit skön och ni har fått massa presenter och umgåtts med familjen.

Jag fick en Windows 8 LapTop så nu kommer jag blogga massor xD


     

                                       (julklapp!!^^ Tofflor)


//Carro


Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards