{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under juli 2012

Av carrella - 28 juli 2012 22:50

Jag har varit i Danmark men min mamma,pappa och min lillebror.

Vi åkte båt från Helsingborg till helsingör.

När vikom fram år vi en glass var med två kulor,grädde,sylt och en gräddbulle.

Efter det åkte vi till campingen. Den dangen var det inte så varmt i vattnet och bara min lillebror badade.

Jag badade resen av gångerna vi gick till stranden. Sammanlagt badade jag typ 20 ggr.

En dag tog vi ett kvälls-dopp då letade jag och min lillebror efter djur bland sternarna i vattnet och vi hittade fyra sjöstjärnor. Dagen därefter hittade jag fem krabbor och vi såg några brännmaneter.

På campingen fanns en studsmatta och det var ingen vanlig studsmatta det var liksom en kudde man pumpat med luft.

På vägen hem åt vi på mc donalds det va skita gott väl hemma var jag med två av mina kompisar.!

Här kommer lite bilder.....            

//Ella
Av carrella - 28 juli 2012 20:28

A idag var jag ute med min Jolle.  

Jag och min storebror seglade den. Men han är bättre än mig

på att segla så han fick säga åt mig när jag skulle skota och

hur jag skulle styra rodret. :)

Vi var inte ute så länge och vi seglade nära hamnen bara.

Vi hade tänkt fiska efteråt men vi var så trötta efter seglingen

så vi åkte hem.

 

Det blev lite problem innan vi kom ut på vattnet.

Centerbordet passade inte för det hade kommit färg (när vi målade om den) där centerbordet skulle komma igenom. Så vi fick slipa centerboret men slipen var hemma och den hade vi inte tagit med oss till bryggan. SÅ vi satte i båten med fick inte i centerbordet så då tog vi upp den, åkte hem och tog slipen, åkte till baks, slipade lite till och då hade det gått en timma! 

Vi var bara ute en halvtimma men allt detta tog oss 3 timmar på något sätt .... O.o a vi var inte hemma förän kl. 5 och vi åkte kl 2.

 

Det var allt! Hejdå! 

Av carrella - 18 juli 2012 23:04

          

                                Den här bilden är jag faktiskt väldigt nöjd över.

                                 Jag tog den på mig själv till och med. :) Den är cool.   
        

Av carrella - 13 juli 2012 15:39

HEEJ!   

 Det här blir nog ett långt inlägg.

 

Jo, Jag har varit i Turkiet. Där var det jätte kul! :) På morgonen dagen vi skulle åka vaknade jag kl. 4:30

För flyget gick kl halv sju. Så jag sov typ bara 6 timmar den natten... ;O 

Men väl på flyget var jag jätte pigg! Det var så spännande. 
 
                 

på flygplatsen 5 på morgonen              på planet ;)

 

Så när vi kom till Turkiet vardet allderless varmt. Luften var fuktig. Och det luktade annorlunda.

Som det alltid gör när man reser utomlands. Det lukar fuktigt O_o  Det kom en buss som vi hoppade på. På den åkte vi en timma till vårt hotell.

Hotellet hette Pine Bay. Ingen aning varför egentligen. Det var inte alls mycket tallar där ? Men i ala fall. Det var Al inclusive (stavning?)

så vad vi än ville ha i restaurangerna, barerna, glasskioskerna - så var allting gratis! :D Det gillade jag.

Det var jätte god mat och buffe varje dag.

 

   

Jag på restaurangen

 

Vi var även på hotellets strand! Här är jag på stranden

      

Hotellet hade även vattenbanor som vi åkte! :) 

 

Näst sista dagen var jag ute och shoppade. Jag shoppade Glasögon, ett armband och två burkar. Jag har en samling av sånna burkar :)

                

 

Ja på vägen hem på flygplanet sov jag typ helatiden för flyget gick kl halv 11 på kvällen. Och jag var hemma i mitt hus

klockan 3 på natten. Sedan sov jag till halv elva och nu sitter jag här och skriver ^^

 

Heejdå! det var allt   

//Carro

 

 

Av carrella - 4 juli 2012 16:48

Ja idag har jag varit och badat på ett utebad med Ellen.

Det va jätte kul och vi va vattnet nästan hela tiden, och innan vi gick tog vi varsin Calippo.

Ja nu ska jag till Ellen bye bye // Ella

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards