{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under juni 2012

Av carrella - 30 juni 2012 22:15

Oj oj oj... ja vi är hemma nu.

Vad fort det gick. (Ang. sånglägret) Jag vet att jag inte vill säga detta men jag hade FÖR kul... Därför blev det för sorligt när man tog farväl till alla.. ;(   Jag saknar dem (er) redan!! och lägret... Att bara vara där och hänga...

danslektionerna. Sångpassen. och så när man spelade in sin låt i studion! det var jätte kul.

Föresten! det gick jätte bra på showen. Jag bestämde mig 2 dagar innan att sjunga solo. Även Ella. Så då

sjöng jag Just the way you are (solo), Välkommen in med ella och så dansade jag Till låten Beat it med resten av

dansgrupp 2. (namn: Elias och brudarna ;D)

 


MEN! När vi var där gjorde och spelade vi in en film!:D Det är en skräckfilm.  Jag spelade en skyddsängel.. ^^ (thihi)

Filmen kommer ligga ute på YouTube! Kolla gärna in den!

Sök på: Den dåliga skräckfilmen som den konstiga gubben gjort

 

Vi tänkte att det skulle vara så långt borta från alla andra YouTube videor. Så det blev det namnet . :)

Aja i alla fall... Jag kan inte vänta tills nästa år. Hoppas Bert kommer då också ! ;D  Jag ska försöka ladda upp bilder på honnom! för ja har massa. 

Hejdå! //Carro

Av carrella - 30 juni 2012 16:39

Vi fick ett tips att vi skulle skriva om våra bästisar.

Jag har två bästisar.


Ellen:

Ja Ellen och jag bor på samma gata.

Hon är söt och snäll och en man kan lita på.

Hon är ett år yngre än mig men det bryr vi oss inte om :)

vi är oftast på dagarna efter skolan.


Thea:

Thea och jag brukar va nästan varje fredag när vi går i skolan.

Vi är lika gammla och vi har gått i samma klass sen 1:an .

Och vi ska gå i samma klass i 6:an.

Blev skit glad när jag såg att hon stod på klass-listan


Dom är vänner man ALDRIG VILL MISTA // Ella

Av carrella - 30 juni 2012 16:34

Ja nu va sånglägret slut....kommer sakna alla man träffat och ledarna.

som sagt spelade vi ju in en skiva den fick vi idag på avslutningen  och vi lyssnade på den på vägen hem.

Och sista låten hade ledarna skrivit om låten ephoria. Den va NICE   

Men hoppas att ni har en bra dag...kväll så ses vi // Ella

Av carrella - 28 juni 2012 18:31

Han han kommer till lägret!!Bert Karlson kommer till vårat sång läger! Så fort jag kommer hem skajag ladda upp bilder på honom!!! :O Åå det är så spännande! Han var här för 2 år sedan när vi var här också !det är alltid lika kul. ;Dsnart snart kommer han. ... Då ska jag be om autograf Ps. Visst är det coolt !!!//Carro

Av carrella - 27 juni 2012 11:12

Ja som sagt så ska v ju sjunga välkommen in med Veronika maggio.

Och nu så har vi tränat på den och vi kan den bra. Men det bästa med låten är dansen.

Vi har kommit på en jättebra dans vi ser fram emot att visa upp den på showen.

När vi höll på att öva i ett av rummen kom 'hon som är chef för sånglägret' och började filma oss! :D

hon kanske ska lägga ut den på hemsidan för sånglägret. Då kan vi lägga ut adressen! så ni kan titta ;)


// Carrella

Av carrella - 26 juni 2012 20:25

Ja idag skulle vi spela brännboll men såklart skulle det börja regna när vi kom fram till brännbolls-stället.

Ja juste vi köpte glass idag också. En somm heter Conne köpte bara chokladsås i bägare...hon ÄLSKAR choklad på två dagar har ho köpt två STORA mjölkchoklad.Men nu måste jag dra hej svejs // Ella

Av carrella - 26 juni 2012 12:26

Ja idag är det tredje dagen och idag fick vi reda på vilka vi skulle sjunga med

och vi fick sjunga tillsammans.    Vi ska sjunga välkommen in med Veronika maggio.

Just nu håller de på att sätta upp utescenen som vi kanske ska sjunga på om det inte regnar ! :/

Hoppas inte.


Jag (Carro) börjar verkligen kunna dansen nu! :) den dansen som min grupp dansar.

Den ska vi visa på Showen!

//Carro


Jag sjunger ju låten my heart is refusing me med Loreen och idag spelade vi in den i studion.

Det va ju tidigt på morgonen och min röst va inte så uppvärmd så det va svårt att sätta dom höga tonerna.¨-vi tog bilder idag i studion som vi kommer lägga ut på bloggen.


Vår konstiga gruppmedlem Elias tvingar mig atta skriva om honom och han tuggar tuggumi just nu.....  

// Ella


Av carrella - 25 juni 2012 21:43

Ja nu har vi sett på film med tjejerna och dom två killarna!

Vi såg på Gullivers resor riktikt bra film tycker jag. Men det va inte vi som bestämde filmen.Det va ledarna.

Vi hade velat se Breaking down.

Jag proppade i mig godis hela filmen så jag har skit ont i magen nu.

Ja som sagt har vi haft en toppendag jag och Carro.

Vi va glada att komma i samma grupp detta året. Det har vi inte gjort dm andra åren.

Att vara i studion va nog det roligaste vi ska försöka lägga ut en bild på studion men d3et blir när vi kommer

hem här ifrån för vi kan inte ladda upp bilder på deras dator!

Hej svejs ses i mån // Ella   



Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards