{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under april 2013

Av carrella - 23 april 2013 13:57

Jag är ledsen att jag inte har bloggat på länge elr laddat upp videon med smink och små prylar, men det går inte att ladda upp den. Men jag ska börja filma med kameran istället för ipaden och då hoppas jag att det ska gå att ladda upp så kom med förslag på vad jag kan göra i filmer och fråga såklart frågor så ses vi // Ella ?

Av carrella - 9 april 2013 18:27

Jag har varit i london nu på lovet och här kommer haul som jag visar allt jag köpt så ni får lite tips på vad ni kan köpa och vart ni ska köpa saker om ni åker till london. Sminket och småprylarna kommer det blav bara lite problem med den. Men kom gärna med förslag på vad vi kan göra videoklipp på och så. Skriv en kommentar eller skriv i frågerutan // Ella♥
 

Av carrella - 7 april 2013 21:05

Jag gjorde en Haul idag men den blev förlång så den gick inte att ladda upp så jag får göra om den i morgon i två delar så ni får se vad jag köpte i London i morgon! ?

Av carrella - 1 april 2013 20:10

Tjoohoo Allihoppa! Min dag började med att jag rensade ut lite smycket ,hårsnoddar och satte upp en slags hylla som jag kunde hänga och lägga smycken i och hängde upp en hylla med tre krokar på som jag hängde mina väskor på (Inte alla) Sen var jag med Ellen och vi började med att var ute för det var Fantastiskt väder idag alltså. Vi tog lite bilder och när vi fick slut på deér på hur vi kunde ta korten gick vi in och det tog ett tag innan vi kom på vad vi skulle göra det var inte förns vi började lyssna på¨låtarna vi spelade in på min typ inspelningsmaskin som vi kom på att vi skulle göra en skiva. Så vi letade reda på några låtar (Alla sjöng Taylor Swift) Det blev Mean och You belong with me so mvi sjöng tillsammans och jag ska sjunga Iknew you were trouble och Ellen ska sjunga Love story. Just nu sitter jag och lyssnar på alla låtar för att få in dom vi SeS // Ella♥

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards