{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under augusti 2012

Av carrella - 31 augusti 2012 20:01

Äntligen helg det är jättekul i skolan och så men man längtar ändå efter helgen. Att sova ut på morgonen och att göra vad man vill på dagarna. I morgon kanske vi ska åka och bada..... Hoppas verkligen de :) har ingenting att göra så här kommer slumpmessig bild !! :)

Av carrella - 30 augusti 2012 18:17

Tja! Idag var vi på vandring med klassen. Ugff vi vandrade i 4 timmar och 1 mil och 2 km! Nu ska alla sova över i skolan och vi sitter här och chillar och äter korv. Här är Joanna <3 det ska bli så kul :D se på film & sånt. Efter en lång dag kan man pusta ut. .. Med lite ömma fötter X]

Av carrella - 26 augusti 2012 18:43

Som sagt va jag och shoppade igår och jag köpte tre nagelack nu har jag gjort en lite design av av dom nagelacken :) Här är en bild

//Ella

Av carrella - 25 augusti 2012 15:36

Idag åkte jag till stan och shoppade med min mamma. Vi var i stan i typ tre timmar. Vi var innne många butiker och köpte nästan saker i varje butik. Jag shoppade.....en grå kofta, två svarta och ett vitt linne, två par jeans ett par blåa och ett par svarta, en USA skarf, ett lila linne tre nagelack ett vitt ett svart och ett till svart med smal pensel och en maskara. På kicks köpte jag nagelacken och maskaran, på kappAhl köpte jag dom svarta byxorna, på lindex köpte jag dom blåa jeansen, USA-tjalen och den gråa koftan, på JC köpte jag den lila tröjan och på H&M köpte jag linnerna!! Här kommer lite bilder // Ella

Av carrella - 24 augusti 2012 20:25

Då har jag börjat 6:an I 6:A bästa klassen dåe XD Jag började skolan i Mådags och fick mitt skåp jag har skåp nr 66 fick skåpet bredvid mitt X. Nu har jag gått i skolan i en vecka och i morgon ska jag shoppa ska skriva lite om det i morgon och ta lite bilder på vad jag har köpt :) Som sagt så har jag ju börjat i en ny skola och jag har olika klassrum typ HELA tiden!!! Det är lite jobbigt men det får man ju stå ut med. Juste det var en till sak detvhandlarbinte om skolan men endå det var en grässhoppa på våra stenar idag ochbdet va inte lite här kommer en bild på den byebye //Ella

Av carrella - 23 augusti 2012 18:13

Igår var jag och min bästis Joanna till Danshuset i Åkersberga på öppet hus =)

Det var en jättebra show som framfördes av lärarna där och några elever.  De  dansade verkligen bra och jag blev så sugen på att börja.   

Vi fick provdansa i grupper och se vilken stil vi ville börja i. Det blev helt klart Show dans och nu ska vi gå på provning igen men lite svårare för det var för nybörjare. Antingen ska vi börja i Showdans 13+ fortsättare

eller så ska vi börja i Showdans 10+ fortsättare.  Vi är egentligen 12 men om vi börjar i 10+ blir det .... ja vi ska i alla fall prova i båda grupperna! På måndag 13+ och på tisdag 10+

När jag kom hem var jag suuper trött! Vi hade dansat i en och en halv timma och dessutom suttit i en 500 graders varm sal och svettats ihjäl!    

Tur att vi hade sovmorgon idag i skolan för vi kom hem sent! Men jag är ändå trött och tänker lägga mig riktigt tidigt i kväll. Efter jag har varit ute och sprungit. Då kommer jag va döstrött och bara ligga framför tvn och slappa och dricka te   

I morgon är det fredag också så det är snart helg!!   

Gjorde matteläxan idag också... Skönt att ha den överstökad

 

//Carro ♥

 

Av carrella - 21 augusti 2012 15:33

Oj! 

Det känns som om sommarlovet gick väldigt snabbt.. Men jag är så glad att vara tillbaka till skolan igen! :D 

Det var en sån härlig stämning i klassen i dag. Andra dagen (igår var det upprop). Alla hade kul känndes det som!

Och det känns så härligt att vara tillbaka! Och så har vi ju en ny kille i klassen. Alltid bra med nya ;)

Dessutom är det kul att bli stor ^^D Som våran NO/Teknink lärare sa: "Hänger lite i hallen vah? Stå vid skååpet prata lite meh pooolarn bah... Lirar lite spel i soffan här."

Jaa så sa han med tillgjord röst när han gick förbi oss i hallen med skåpen x] Han är rolig.

Men som sagt var, det är kul att få skåp när man börjar 6an och bli stor. Man känner verkligen skillnad nu jämfört med 5an!

 

Hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle tycka att det var så kul!!

Världens bästa 5... jag menar 6a!!! 

"6a! Vilka annars?"

//Carro

Av carrella - 16 augusti 2012 20:50

Japp nu håller jag på att färga håret blont :-) på har ser det ut när färgen varar :-P

//carro

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards