{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under september 2012

Av carrella - 30 september 2012 20:16

Hej alla läsare! :)

Idag har jag bara varit hemma och bara varit.

Så jag passade på att baka bullar.

Det tog några timmar för att det skulle gästa och så men då stickade jag.

Jag har fått en kusin och håller på med en baby-filt till han!

Den har regnbågens färger.

Jag hade på mig ett jättefint förkläde och en kock-mössa jag fick när jag och min kompis hade

café isommras.

Här kommer lite bilder!   

// Ella

         

Av carrella - 29 september 2012 14:48

Idag va jag och mamma i stan och shoppade igen. Vi började på New Yorker ( min favorit butik ) men hittade inget....
Men på H&M hittade jag en jätte fin stickad kofta.
Jag köpte också en jätte bra bok som en kompis rekommenderat.
Jag köpte också en mössa som passar till min vinter-jacka.
Det sista jag köpte va ett fodral till min Ipad.
Här kommer lite bilder.... // Ella

Av carrella - 28 september 2012 18:53

Ja idag va det UFA-dag. Eftersom jag och min lillebror Leo var ensamma hemma satt jag mest vid datorn och tv:n.
Men vid lunch åkte jag och Leo ner till pizzerian och tog en kebab-pizza och delade på. Senare på kvällen kom vin BFF Ellen. Vi har börjat på en dans så vi fortsatte lite på den. I morgon ska jag åke till stan med mamma. Aja nu ska jag äta taccos ses // Ella

Av carrella - 25 september 2012 16:59

Hej hej! Idag tänker jag visa er ett super kul tips som passar bra till skolan. Själv var jag ute och letade efter en snygg skolväska. Men jag hittade bara en helsvart. Jag ville liva upp den lite och då gjorde jag den till en sån här. (före och efter)


Hur man gör: jo det är bara att använda fantasin! Jag satte en hel del säkerhetsnålar med lite pärlor och andra saker på ;-). Jag tog också lite klistermärken (som tål lite) och klistrade fast. Det är bara att prova sig fram. Lycka till♥


 

Av carrella - 9 september 2012 15:02

Nu har jag målat naglarna igen. Den här gången gjorde jag tidnings-naglar.
Så här gör man: Man börjar med att måla naglarna vita. Sedan tar man och klipper ut 10 bitar ur en tidning ganska små. Man låter det vita nagelacket torka och sedan lägger man en tidnings-bit på en av naglarna och sprejar på parfym eller någon stark vätska så att bokstäverna från tidnings-biten fastnar på det vita lacket. OBS!!: ta bort tidnings- biten innan parfymen torkar!! Lycka till :)
Här är en bild. // Ella

Av carrella - 7 september 2012 19:08

Här är min söötis han är den bästa katten i världen!! Här är en bild på honom som jag tog idag!!
Och idag var jag med Thea. Vi hade jättekul!!
Vi satt vid datorn och tittade på roliga youtube-klipp.... dom var jätteroliga :D

Av carrella - 6 september 2012 12:51

I skolan spelar mina klasskompisar fotbolls turnering mot 8:orna och jag sitter här hemma och är sjuk ..   

De får göra hejjarramsor och banderoller, jag får göra nya koppar med te...

Inge kul. Punkt slut.

//Carro

Av carrella - 5 september 2012 19:46

Älskar nya kläder :-) här är en snygg munkjacka jag köpte på H&M. Ett jätte bra tips! Finns i flera färger.


 

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards