{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under oktober 2012

Av carrella - 31 oktober 2012 16:55

Följ oss på Instagram ps. Skaffade det för typ 5 minuter sen så vi har bara ett foto ;)

Av carrella - 29 oktober 2012 18:44

Jao, då sitter man i bilen dåe -.-  Alltså, jag gillar inte att sitta i en trång bil i några timmar. (tur att jag har datorn c;) men det är ju värt det ;)

Kommer snart om du läser detta Ella!

 

 

Ps. Vi ska spela in en skiva och troligtvis göra en musikvideo :D

Av carrella - 24 oktober 2012 18:44

Som ni vet finns det en fråge-ruta , och det vore kul om vi fick lite frågor så vi kan göra en video och svara på alla frågor när Carro kommer till mig på höstlovet. Vi ska spela in en skiva och kanske göra en musikvidio och om vi gör det kanske vi kan lägga ut den här på bloggen. Aom sagt fråga frågor!! Frågorna kan vara från när vi fyller år till vilken lädaffär vi gillar bäst! Alla frågor är Välkommna! // Ella

Av carrella - 23 oktober 2012 19:59

 


xP

//Carro

Av carrella - 16 oktober 2012 07:37

Idag har jag på mig en grå kofta ,svart linne ,svarta byxor och vinröda vackra armband!
Jag har också håret uppsatt i en tofs.
Perfekt med svart nu på den mörka hösten......
// Ella

Av carrella - 13 oktober 2012 18:22

Jag har varit i Tukiet.

Jag åkte förra Torsdagen och kom hem i Torsdags.

Dagen vi åkte fick vi gå upp vid ca. kl.02.00 för flygplanet skulle gå vid kl.07.00

Vi åt frukost vid flygplatsen så vi fick sova lite längre.

Vi lämnade in väskorna gick igenom kontrollerna och väntade på att få gå på planet.

Väl på planetåt vi lite frukost ( igen ) och jag målade,läste min bok och lite annat..

När vi var framme i Turkiet fick vi vänta ett tag på väskorna men det gick snabbare en det brukar och det va tummen upp.   

När vi kom ut från flygplatsen var det HOT HOT!

Jag höll på att döö av värme jag hade svarta kläder på mig och svettades ihjäl bara av att gå till busen som skulle ta oss till hotellet.

Hotellet låg ca en mil från side och det tog oss ca. en timme till hotellet från antalya flyplats.

På  hotellet var det första vi fick göra va att äta jag och min lillebror tog pommes frites.

Sen följde en på hotellet med oss upp till rumet och visade hur allt funkade.

Det fanns fem rushbanor på hotellet så dom provade vi!

Nu ska jag ta allt mer kortfattat!

Vi badade varje dag två gånger i havet och jag plockade massor av snäckor!

Jag och min lillebror fångade vågor med vår badfotölj.

Tyvär gick den söder så nu är det som en vanlig madrass.

Maten var underbar och drinkarna med ( kommer bild på drinken ).

Drinken såldes vid poolen och den kostade 2€ men det var värt pengarna.

Vid middagen på kvällen hade dom skurit ut fint mönster i vatten melonet och någon annan frukt jag inte vet vad den heter.

Vi shoppade också! Vi gick ända till Side rese-guiden hade sagt att det var 3 km till side men vi kom inte på att det var en mil förens vi hade kommit halvvägs.

På strand-promenaden hittade vi Turkiska Ullared där köpte jag en ny One pice.

När vi kom til side började vi med att gå in i en gammal gladiator-byggnad där gladiatorer faitades förr i tiden.

Vi var nästan helt ensamma bara typ tre stycken till!

Sen gick vi och shoppade Jag köpte: En skolvästka och armband till alla tjejer i klassen

Det var varmt varje dag och det var 34 garder i skuggan när vi var på stranden!

På flygplanet hem igen hade jag beställt en sminkväska! :)

Här kommer lite bilder!

                             

Det var Allt // Ella :)



Av carrella - 13 oktober 2012 14:13

Jag ska följa min dröm och bli en popstjärna  

Sluta aldrig att tro! Och ge aldrig upp, vad som än händer!

Din dröm kan vara vad som helst. Lycka till med den  

 

 

Av carrella - 9 oktober 2012 17:20

Om du rullar ned lite så kommer en ny menyavdelning ;) Man kan sköta om hunden  



Så här   

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards