{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under juli 2013

Av carrella - 31 juli 2013 20:15

Hejsan! Idag var det väldigt blåstigt och det kom lite regn så vi gick och tittade lite i affärerna som finns här. Det finns även ett fiskarmuseum som gick in och tittade i. Där inne fanns det gamla båtskyltar och på en av dom stod det Oberon. För er som inte vet heter min katt så. Mem vi hörs // Ella ;)

Av carrella - 30 juli 2013 20:52

Hej allihoppa! Idag åkte vi över med båt till rörö. Eftersom det inte var så bra väder badade vi inte. Men vi fiskade krabbor och åt på café. När vi fiskade hittade vi en sjöstjärna.Här kommer lite bilder. Vi hörs //Ella! :)

Av carrella - 29 juli 2013 22:07

Här kommer bilderna, kommer fler under veckan! //Ella?

Av carrella - 29 juli 2013 21:10

Sorry för dålig uppdatering men hat haft väldigt fullt upp. Men i förrgår åkte jag,pappa och leo Hönö så nu är vi här. Lägger upp lite bilder sen på stugan och så! Ses //Ella?

Av carrella - 1 juli 2013 15:23

Hej! på! er!

Idag är andra dagen på sånglägret. Vi är i grupp två och vi har haft dans och coatching. ( #inspelning )

Nu väntar vi på att få komma in och få lite tips om hur vi ska sjunga. 


Inspelningen var sjukt ..... finner inga ord! Jag var så nervös och jag kunde inte känna igen min röst i microfonen.

Det ekade och allt möjligt men efter ett tag släppte jag bara loss och kännde känslan i låten. Då gick det faktiskt mycket bättre... Haha. Men jag antar att det är så man ska göra, alla ministars där ute!♥ //Carro


Jag var inte så jättenervös. Såklart var jag närvös. Jag hade övat på låten innan jag gick in och et hade inte gått bra. Min röst skärde sig när jag kom upp i dem högsta tonerna. Men det gick bra och jag fick många bra tips. Jag ska sjunga When I look at you. Nu måste jag dra för Elias stör mig!    // Ella♥


Vi ses!// Carrella♥

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards