{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under mars 2013

Av carrella - 30 mars 2013 18:05

Jahopp idag har varit en bra påskafton just nu sitter kag och tittar på TV och snart blir det efterrätt. Tog inte så många bilder men det kommer några! SeS // Ella?

Av carrella - 29 mars 2013 12:40

Jag och Ellen har bakat cupcakes nu då. Det blev vanilj muffins med chokladfrostingegtersom vi inte hade ingridienser till chokladmuffins xD Här kommer lite bilder! Vi hörs // Ella?

Av carrella - 29 mars 2013 07:45

Hann tyvär inte lägga upp bilderna igår så här kommer dom! Appen heter split pic om jag inte skrev det i det andra inlägget. Idag ska jag kanske vara med Ellen tror jag. Aja vis ses //Ella?

Av carrella - 28 mars 2013 15:58

Nu är det äntligen Påsklov! Jag ska åka till London bland annat i tre dagar. Det ska bli så kul! Jag kommer göra en haul på vad jag köper! Jag laddade även ner en jättebra app på ipaden idahsom man kan ta jättecoola bilder med den heter split pic. Kommer lite bilder sen. Har inte tagit då många så tar nog några till ikväll så ni får antagligen se dom i kväll! Vi hörs ? // Ella!

Av carrella - 27 mars 2013 19:44


  Här är en trailer som jag, Min lillebror Leo och min kompis Ellen har gjort. Vi gjorde den på iMovie en jättebra app på appstore. Man kan även göra filmer. Man kan lägga till bilder ,filmer och musik och filmerna kan bli rätt så proffsiga. Imovie kostar ca. 30 kr, men det är värt det. Hoppas ni gillar trailern! // Ella   

Av carrella - 26 mars 2013 16:18

Jaop! Nu är jag på popgrupp. Men Moa blev sjuk och Amanda hade läxor så vi är forever alone. Aha mitt när jag håller på att skriva kommer Hasse och säger att det inte blir något men aja! Hör kommer lite egopix jag och Astrid tog när vi väntade! ? // Ella

Av carrella - 4 mars 2013 19:29

Jag är ledsen att jag inte hunnit blogga på sistone men jag har haft fullt upp med aktiviteter.

Men idag har det varit en slappardag eftersom ingen kunde va! I vanliga fall brukar jag ha popgrupp idag men den har flyttats till Tisdagar. Jag har suttit framför datorn och tittat på Pretty little liars en serie jag rekomenderar. Jag påminner alla om att fråga frågor och kom gärna med tips KRAM♥ // Ella


Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards