{ C a r r o -  E l l a }

Alla inlägg under maj 2013

Av carrella - 14 maj 2013 18:54

Tjoo Allihopa!

Idag var det en vanlig dag igen..

På morgonen hade vi syslojd och jag började på en prydnaskudde som jag ska ha i min säng som det ska stå "Keep Calm and sleep" på. Tisdagar är nog den roligaste dagen vi har syslöjd, bild och elevensval. Men när jag kom hemså va jag med Ellen vi tog lite bilder, men inte så många eftersom det har regnat och det var kallt. Vi vikte även svanar. Jag laddade ner en app som dom visade hur man kunde vika djur. Vi provade att göra en apa med en liten apunge på ryggen med det gick inte bra. När Ellen hade gått gjorde jag Engelska läxan och lyssnade på musik, Men vi ses / Ella♥            

Av carrella - 13 maj 2013 16:58

Hej Allihoppa.

Idag var det en vanlig måndag. Vi har varit lediga ett tag och jag var jätte trött. Idag har jag friidrott och snart så är det lag UDM. Det vill säga vi tävlar i ett lag. Astrid och Moa skulle kanske börja också så det är kul. Jag och Astrid va i Lördags också så lägger ut några av bilderna vi tog hoppas ni har en bra kväll ses// Ella♥                        

Av carrella - 12 maj 2013 18:08

Tjoo allihopa! Idag har jag varit på A6 med Astrid. Vi åkte buss in till Jönköping station och sedan tog vi en buss till A6. Jag hade 200kr på H&M 200kr själv och jag fick 500kr av pappa för att jag skulle köpa en skolavslutningsklänning och så skulle jag ju äta. Vi gick in i rätt så många affärer men jag köpte bara kläder i tre affärer. Vi åt på McDonalds. Kl. 15.15 kom mamma,pappa och Leo så fick vi följa med till Leos simhoppsavslutning. I simhopps- bassängen finns det fönster så man kan titta på dom som hoppar där var jag och Astrid och tittade lite. Här kommer bilder och snart kommer en haul vi ses // Ella,?

Av carrella - 10 maj 2013 16:20

Ledsen för dålig uppdatering men jag har haft dansuppvisning i tre dagar , fem föeställningar. I alla fall idag klippte jag mig. Jag toppade och klippte upp håret. Fick även testa en ny plattång som byggde upp håret så det växer längre fortare! Men vi ses / Ella!

?

Av carrella - 2 maj 2013 15:59

Just nu sitter jag och väntar på att Astrid ska ta pass. Efter det ska vi åka på dans. Det är sista gången idag innan uppvisningen som är den 18 maj. Aja men vi hörs // Ella?

Bloggägarna ♥


Vi är två tjejer från två olika delar av sverige.
Vår passion är musik.
~Normal is Boring~

Ställ en fråga ♥

16 besvarade frågor

Rösta! :D

Vilken låt är bäst?
 When I look at you - Miley Curys
 Halo - Beoncé
 Somebody - Bridgit Mendler
 I would- Justin bieber
 One thing - One Direction
 Push Play - Miriam Bryant
 Stay- Rihanna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Våra senaste inlägg ♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hur många besökare har vi?

Sköt om den fina hunden!♥

Sköt om hamstern :3

Ella♥

Jag är 13 år och Älskar att dansa och sjunga!  

Carro♥

  Det här är jag, Carro, och jag vill gärna att du sprider bloggen vidare.

Kolla gärna in min instagram :


Instagram

 

Jag är 13 år och älskar att Dansa, sjunga och måla♥


Ovido - Quiz & Flashcards